Hoppa till innehåll

Oblivion Expansion?


Gäst mrpiggy

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 11 månader senare...
Gäst Kaktus-Killen

ja känner TES-serien som värdelös.

så var de sagt.

 

Oblivion var "ok" enligt mig, och morrowind sög. borde nog låsa in mig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den senaste vågen mindre uppdateringar till det övermäktiga rollspelet The Elder ScrollsIV: Oblivion fortsätter. Utvecklaren Bethesda fortsätter att dra in slantar på nytt innehåll. Det senaste som har kommit är Thieves.

Den som beskrivs som ett äventyr liknande klassikern The Goonies. Spelaren kommer att få strida för att ta över en massiv grotta som förutom mängder av fiender även innehåller ett gigantiskt piratskepp. När hjälten har dödat alla monster blir skeppet tillgängligt för nya funktioner. Spelaren kan dra ut på plundringståg tillsammans med sina salta skörövare och även leka inredningsarkitekt på skepet. Bethesda lovar att deras frekventa uppdateringar inte påverkar deras arbete med riktiga expansioner. Vi hopas innerligt att det stämmer. Även om livet som sjörövare lockar är det inget som går upp mot en riktig fortsättning på äventyret. Yarr!

Som man kan se där så kommer det expansioner... även om jag tycker att Thieves låter som en fin fin expansion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den senaste vågen mindre uppdateringar till det övermäktiga rollspelet The Elder ScrollsIV: Oblivion fortsätter. Utvecklaren Bethesda fortsätter att dra in slantar på nytt innehåll. Det senaste som har kommit är Thieves.

Den som beskrivs som ett äventyr liknande klassikern The Goonies. Spelaren kommer att få strida för att ta över en massiv grotta som förutom mängder av fiender även innehåller ett gigantiskt piratskepp. När hjälten har dödat alla monster blir skeppet tillgängligt för nya funktioner. Spelaren kan dra ut på plundringståg tillsammans med sina salta skörövare och även leka inredningsarkitekt på skepet. Bethesda lovar att deras frekventa uppdateringar inte påverkar deras arbete med riktiga expansioner. Vi hopas innerligt att det stämmer. Även om livet som sjörövare lockar är det inget som går upp mot en riktig fortsättning på äventyret. Yarr!

det där lät fett grymt! :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja känner TES-serien som värdelös.

så var de sagt.

 

Oblivion var "ok" enligt mig, och morrowind sög. borde nog låsa in mig nu.

 

Håller med... Oblivion låg lätt bland mina top10 spel... Morrowind var kanske lite sämre men iaf på top20

 

In i skåpet med dig nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...