Knivman Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 någon som har spelat detta å kan hjälpa mejj me en grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 vad vill du ha hjälp med? (altså har inte spelat det själv men jag tror det är en fördel att skriva det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knivman Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 vill bara veta hur man får springpojkarna att hämta ingredienserna till pizzerian så man kan göra pizzorna. dom står bara inne i restaurangen å gör ingenting å dom har en telefon symbol ovanför huvudet.. typ det jag inte fattar med spelet å ja har läst i manualen men inte hittat något som svarar på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 dom kanske venta på att någon ska ringa efter som de är en tel över deras huvud :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Ja, jag har det och jag har klarat hela. Flera gånger. Springpojkarna börjar arbeta så fort du har framställt 5 pizzor och någon ringer för att beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knivman Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 så jag måste alltså ha 5 egna pizzor på restaurangen för att dom ska hämta råvarorna? ere så enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.