Mr.Dumbom Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Såklart att du ska chippa. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Man ska självklart chippa en xbox.Jag läste i mikrodator tror jah den hette å där stod det att en modifierad/chippad xbox är den mest överlägsna hemma anläggningen man kan ha hemma kopplat till tv:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~XboX~ Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag tycker absolut att du ska chippa din box om du gör det på ett ställe som går att lita på och att du får garanti. jag har chippat min box på micro store (xecutur 3) men har inte haft några problem. Så känner du att du vill chippa så gör det för det är värdt pengarna. Lycka till :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogeta Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Mitt x-box e chippat;om man chippar kan man köra linux på den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 va kan man gö me linux ?jag vet att jag måste ha det programmet för att kunna använda min dvd brännare till boxen för att man ska kunna använda den.Men va kan man göra mer me linux? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Tror att man kan ha som ett skrivbord med genvägar o.s.v på xboxen genom Linux... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Ja har också cippat mitt x-box och man ångrar det ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 man får ju allt mycket billigare! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Om man skaffar det på olaglig väg ja, men allt vet jag inte... Handkontroller o.s.v kostar ju desamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 man grejar spelan på olaglig väg å så köper man piratkopierade tillbehör till boxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Det är väl olagligt att chippa :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Nej, det är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg