Red_fox2 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Inte olagligt att chippa,men olagligt att sälja flashade chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Det är väl olagligt att chippa :blink: :blink: Om man kan köpa det i butik borde det väll ändå inte vara olagligt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 De enda som händer när man chippar är att man inte har nån garanti kvar å så kan man bli bannad fårn xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Om man inte stänger av chippet när man lirar över live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vet inte ??? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 chippa dit xbox det blir skit bra myket bättre en en original du kan gör mycket mer med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Funkar linux bra jag har prövat ett det funka inte så br sen ladda jag ner Mandriva Linux 2005 Limited Edition xbox sen måste jag ha tangent bord och mus, så funkar Mandriva bra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kasar Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Någon Som vet hur man sparar spel på sin Xbox? Jag har nyligen chippat den med ett Xecuter2 chipp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Nej för det är olagligt att spela brända spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Nej för det är olagligt att spela brända spel. Lol är du Pontens pojkvän eller :bah: :) Kasar, i mitt chipp går jag inn på Apps (om du startar utan skiva i xboxen) och sen till programmet DVD2 XBOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kasar Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 (redigerat) Nej för det är olagligt att spela brända spel. Tack Någon som vet vad som menas med Unlock Harddisk? Redigerat 17 Augusti 2005 av kasar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vecetti Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 aaaaaaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg