rolar004 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Hur gör jag all träd i kolima till menniskor ska jälpa något träd så han blir starkare men hur??? plz hjälp mig :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GBA(e) Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 du måste gå in i trädet.. bredvid hans huve kan du klätra upp på löv(or wut it is!) sen kommer du in i honom.... sen när du kommit längs upp ska du hoppa i det stora hålet i mitten! ps. det finns en wind djinn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 om du har dängt bossen inuti trädet så ska du gå upp till mercury lighthouse och klara det och sedan hämta vatten ur källan som kommer fram vi fyren och ge det till trädet då gör han alla till människor igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 srry jag vet itne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 SVARA INTE OM DU ITTE VET :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg