Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 har du haft/har något sommarjobb denna sommaren ? jag jobbar på en resturang :) skit kul . fast ja brukar jobba där på helgerna med men .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag får skrapa trappan hemma för 35kr/h.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 hehehh . du får ju pengar iaf ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Ja, men tyvärr är det världens skitjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Skrapa bara halva ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 är verkligen trappan så stor att det kan ta över en timme att skrapa den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Skrapa trappan?? Jag har hört talas om att man sopar men aldrig skrapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Kanske ska måla om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 man kan ju värma lite på den så går det fint att skrapa. har inte haft nåt sommarjobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Då går det ju snabbare, och då får man mindre betalt. :) Jag är för ung ännu för sommar jobb. :P Ska typ jobba på Hemköp eller nåt nästa sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 man kan ju värma lite på den så går det fint att skrapa. har inte haft nåt sommarjobb... så gör jag ;) Fått lönerförhöjning till 50 kr/h! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
artman Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) Jag har jobbat hela sommaren med att sälja strumpor från Skolkassan skit bra gör det ni med fett med smet nu! :cool: www.skolkassan.se e adressen! Artman Redigerat 10 Augusti 2005 av artman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.