CatWoman91 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Ja fattar inte vad ja ska göra i Shrine of the Sea God med rep-grejjen eller nåt....skulle någon kunna hjälpa mig??? helst senast imorgon eftersom sen har ja inte tillgång till nån data med bredband på flera veckor.....Ja uppskattar all hjälp ja kan få! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Ja fattar inte vad ja ska göra i Shrine of the Sea God med rep-grejjen eller nåt....skulle någon kunna hjälpa mig??? helst senast imorgon eftersom sen har ja inte tillgång till nån data med bredband på flera veckor.....Ja uppskattar all hjälp ja kan få! Om du behöver hjälp, gå in på www.goldensun-syndicate.net, välj en av fyra skal, scrolla ner till Walkthrough och välj sedan vad du behöver hjälp med. :cool: Det finns kartor, detaljerade sätt att ta dig i genom ställen som t.ex. Air´s Rock, Shrine of the Sea God, Jupiter Lighthouse och många många många många många många många många andra ställen. Det finns också kartor över städer, Sea of Time och många många många många många många fler ställen :o :o Bra va? :student: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 du ska ha lash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Man ska gå till ett visst tempel innan och få Lash psynergin. löste det nyss. Redigerat 28 Augusti 2005 av Tyrion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 någon som vet var man får trispon edge svärdet :medieval: <---som det här hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CatWoman91 Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ja fattar inte vad ja ska göra i Shrine of the Sea God med rep-grejjen eller nåt....skulle någon kunna hjälpa mig??? helst senast imorgon eftersom sen har ja inte tillgång till nån data med bredband på flera veckor.....Ja uppskattar all hjälp ja kan få! ok... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CatWoman91 Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Man ska gå till ett visst tempel innan och få Lash psynergin. löste det nyss. okej, tack! nu har ja nåt å gå på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Wallin Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Vet nån vad man ska göra i ankhol ruins för jag kommit till ett rum där det är en del av ett huvud som är ''i'' en fyrkant och jag fattar inte hur man ska få ner den till den nedre våningen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Vet nån vad man ska göra i ankhol ruins för jag kommit till ett rum där det är en del av ett huvud som är ''i'' en fyrkant och jag fattar inte hur man ska få ner den till den nedre våningen! om du inte kommit på det än, ska du använda "reveal". då kommer det fram ett hål, där du ska använda "move" för att få ner den. lätt va?lää :P :bah: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg