Hoppa till innehåll

Golden Sun - The Lost Age

Rekommendera inlägg

Ja fattar inte vad ja ska göra i Shrine of the Sea God med rep-grejjen eller nåt....skulle någon kunna hjälpa mig??? helst senast imorgon eftersom sen har ja inte tillgång till nån data med bredband på flera veckor.....Ja uppskattar all hjälp ja kan få!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja fattar inte vad ja ska göra i Shrine of the Sea God med rep-grejjen eller nåt....skulle någon kunna hjälpa mig??? helst senast imorgon eftersom sen har ja inte tillgång till nån data med bredband på flera veckor.....Ja uppskattar all hjälp ja kan få!

Om du behöver hjälp, gå in på www.goldensun-syndicate.net, välj en av fyra skal, scrolla ner till Walkthrough och välj sedan vad du behöver hjälp med. :cool: Det finns kartor, detaljerade sätt att ta dig i genom ställen som t.ex. Air´s Rock, Shrine of the Sea God, Jupiter Lighthouse och många många många många många många många många andra ställen. Det finns också kartor över städer, Sea of Time och många många många många många många fler ställen :o :o Bra va? :student: !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 månader senare...

ok... ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Vet nån vad man ska göra i ankhol ruins för jag kommit till ett rum där det är en del av ett huvud som är ''i'' en fyrkant och jag fattar inte hur man ska få ner den till den nedre våningen!

om du inte kommit på det än, ska du använda "reveal". då kommer det fram ett hål, där du ska använda "move" för att få ner den. lätt va?

lää :P :bah: :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...