jane Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 Jag har hittat 6 stycken pusselbitar i båtvärlden.... Var finns nästa värld? Misstänker att man på nåt sätt ska höja vattennivån precis utanför båtvärlden. Men hur sjutton gör man det? Eller är jag helt fel ute?
Basse Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Jag har hittat 6 stycken pusselbitar i båtvärlden.... Var finns nästa värld? Misstänker att man på nåt sätt ska höja vattennivån precis utanför båtvärlden. Men hur sjutton gör man det? Eller är jag helt fel ute? Båtvärden? Förklara bätre :)
KazeN Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Tror han/hon menar hm, hette den rusty bucket bay? Minns inte riktigt hur man skulle göra. tror jag simmade vidare så får man tillgång att komma längre senare.
Link the legend Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 jag kommer inte ihåg. men finns de nåt fusk så man öppnar den absolut sista notdörren som kom just efter frågetävlingen? jag har svårt att fixa noter.
jane Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2005 jag kommer inte ihåg. men finns de nåt fusk så man öppnar den absolut sista notdörren som kom just efter frågetävlingen? jag har svårt att fixa noter. Jag har lyckats ta mej till den där svåra banan med en massa frågor som jag inte kan ta mej förbi. Menar du att det inte är slutet? Det tog jag för givet. Då kanske man ska kämpa på lite till då...
Link the legend Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 den e ju skitlätt. klara alla joker frågor då kan du skippa en fråga.
Rekommendera inlägg