Foxyrock Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Tjena! Jag har nyligen börjat spela Graal kingdom och tycker det är rätt så kul. Jag har bara några frågot för jag fattar nästan ingenting. 1: Hur chattar man? 2: Det var en gubbe som sa att jag skulle gräva efter majs frön så jag kan plantera majs. Jag har spade men hittar bara massa majskolvar men inga frön för att plantera. 3: Hur sparar man sin gubbe? jag behöver nämligen börja om från början hela tiden. 4: hur får man graal 3D??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Måse man ladda hem det eller?? i så fall skriv vad hemsidan heter <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 det e gratis o hemsidan e graalonline.com och det tar ca 3 sekunder att ladda ner. svara på mina frågor nu tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Att spara spelet kostar ungefär 3 dollar i månaden tror jag. Det kostar i alla fall att spara och få mera saker. Det du spelar nu foxyrock är bara som ett demo kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Men på Graal Classic behöver man bara betala en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.