Gäst ymphinorx Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) Kan någon säga några bra kombos med samus och fox, och hur de går till. Hoppas kunna bli en bättre spelare om jag lär mig lite nya grejer. Redigerat 30 Augusti 2005 av legendary_lukas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Med vilken karaktär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Säg några av dem allra effektivaste bara....Karaktären kvittar..... Bara nån i topp så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Vad vet du om vad som är effektivast? Varför kvittat karaktären? Vadå bara nån i topp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag gör det effektivaste på mitt sätt....(dock inte det effektivaste) Ta nån bra combo som du gillar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Triforceh, antagligen den som gör mest skada eller får fienden att flyga iväg lätt menar han nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 OK. Säg några bra combos med samus och fox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Ganondorfs Upp + A gör i alla fall runt 50% om man håller i enda tills han sparkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Ganondorfs Upp + A gör i alla fall runt 50% om man håller i enda tills han sparkar. Den har man aldrig nån nytta av.... Fast datorerna på lv. 9 går nog in i den... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Med Fox ska man göra grepp ner och snabbt B-ner. Lite svårt bara om datorn är på Lv.9 :( Enda jag kommer på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) På datorn kan man ju göra allt möjligt.... :P Samma sak med Falco fast A-ner istället(non-smash) Redigerat 27 Juli 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Tja, det går också! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg