Cami_girl Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 någon som kan skriva hela boolprop testingcheatsenabled true/false fusket till mej? detta är nog det rätta jag har men det ska väl vara mellanrum och stora bokstäver?? svara så snabbt ni kan snälla! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 snälla?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag undrar om det hela bara är ren smörja. :( Jag har skrivit in hela menigen men inget händer. :( Jag skulle också vilja veta. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Instruktionerna står väll på fusksidan för det här spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Ok, skriver väl in det här så ni inte börjar spamma... boolProp testingCheatsEnabled true Lättast är att först gå in i Ny familj. Skriv efternamnet till familjen och ta sen bort markören från den rutan (bara klicka nån annanstans). Skriv in fusket, glöm inte att ha med mellanslag och stora bokstäver. Tryck Enter. Sen trycker du (samtidigt) Shift och N, så startas Debug Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 (redigerat) Eller så skriver du in koden (i rutan som man får upp när man trycker ctrl+shft+C) när du är på en bebodd tomt. Sen håller du in shift och trycker på din gubbe. Du kan också prova att trycka på nåt annat. Chihuahua, jag tycker att det är lättast att skriva koden när man ser hela kvarteret i rutan som man får fram när man trycker ctrl+shift+C, och SEN gå dit där man skapar familj och trycker shift+N. Redigerat 15 Augusti 2005 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg