Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag funderar starkt på att skaffa en NES. Det jag undrar (som är en sport-spelfantast) är om det finns några bra sportspel till konsollen. Villket är bäst? Skriv vad ni tycker. Är mkt tacksam för att tips jag kan få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Track & Field! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Duck Hunt, det är mycket till en slags sport det med :), enda som duger! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 det är väll bara värt att spela om man har en pistol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall Nintendo World cup är lungt det bästa sportspelet det är skitkul när man spelar 2 player :) (och 1 player är också kul) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 fotbol !!!! såklart :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall jag har faktiskt kört det några gånger, riktigt kul.. springa runt med dom fyrkantiga gubbarna.. Och göra stenhårda bicekletas från halva plan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 #1 Har det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Hmm.. Tror det är Star Wars! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg