Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Jag funderar starkt på att skaffa en NES. Det jag undrar (som är en sport-spelfantast) är om det finns några bra sportspel till konsollen. Villket är bäst? Skriv vad ni tycker. Är mkt tacksam för att tips jag kan få.
frezy_man Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Skrivet 26 Juli 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Duck Hunt, det är mycket till en slags sport det med :), enda som duger! ;D
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2005 det är väll bara värt att spela om man har en pistol?
Snorlax Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall Nintendo World cup är lungt det bästa sportspelet det är skitkul när man spelar 2 player :) (och 1 player är också kul)
Rallypacker Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall
Rallypacker Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om. Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall jag har faktiskt kört det några gånger, riktigt kul.. springa runt med dom fyrkantiga gubbarna.. Och göra stenhårda bicekletas från halva plan!
Rekommendera inlägg