AeliuS_55 Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Mitt Logitech LX 700 fungerar inte, när jag kopplar in det så fungerar inte knapparna. När det sist fungerade så fungerade bara några knappar sen la det av helt. Har provat installera om drivrutiner, och allt möjligt. och en annan mysko grej är att väntelägesknappen funkar.. hmm mysko :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Du startar väl datorn med tangentbordet inkopplat? Är batterierna nya? Kanske är de som är slut. Redigerat 25 Juli 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 epaaj... Mitt Logitech LX 700 fungerar inte, när jag kopplar in det så fungerar inte knapparna .. Min Logitech 500mx mus var också cp, den ba la av och började funka ibland.. -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Trådlöst? -.-. Sånt är skit, tacka vet jag riktiga tangentbord, köpt på Erikshjälpens Second Hand för 10 kronor! Tangentbord kan väl oxå dö.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 25 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 men jag har bytt baterier och det är ganska nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Jag håller med MeM! Själv sitter man på helt trådlösa saker, och man får byta batterier stup i kvarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 testa att trycka in usb kontakten bätre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.