Thunder Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) Nån som ska köpa Nintendogs/puppy times? Det ska jag iallafall :cool: Vilken version ska du köpa i såfall? Jag har svårt att bestämma mig :huh: :zzz: Redigerat 29 Juli 2005 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Min fråga lyder: :blink: ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Nintendo gs existerar inte. Idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Gör det vist!! :bah: nintenDO GS Alltså nintendogs/puppy times trodde ni skulle förstå skämtet idiot kan du vara själv :angry: Tänk lite innan du skickar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Hrm... §1.25 - Att skriva ett ämne som inte tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. Tänk lite själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) jaja förlåt för det då men vad ska ni köpa? Jag har ändrat texten Redigerat 29 Juli 2005 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Nån som ska köpa Nintendogs/puppy times? Det ska jag iallafall :cool: Vilken version ska du köpa i såfall? Jag har svårt att bestämma mig :huh: :zzz: det heter Nintendo DS. inte för att vara oartig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Nån som ska köpa Nintendogs/puppy times? Det ska jag iallafall Vilken version ska du köpa i såfall? Jag har svårt att bestämma mig det heter Nintendo DS. inte för att vara oartig inte för att vara o artig men nintendodogs är ett ds spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Nej det heter inte Nintendodogs det heter Nintendogs!! Kolla själv på nintendo.se Redigerat 31 Juli 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Nån som ska köpa Nintendogs/puppy times? Det ska jag iallafall :cool: Vilken version ska du köpa i såfall? Jag har svårt att bestämma mig :huh: :zzz: Jag ska nog köpa Shiba & Friends :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Vadå den finns ju inte ens :huh: :o ? Dom här finns : Lab & Friends Chihuahua & Friends Dachshund & Friends Redigerat 31 Juli 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Vadå den finns ju inte ens :huh: :o ? Dom här finns : Lab & Friends Chihuahua & Friends Dachshund & Friends Lab & Friends är igentligen Shiba & friends men dom bytte ju bara namnet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg