Rallypacker Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Jag har upptäckt att Allmänt-forumet, fuskamynt-forumet och pc-forumet har på sistone bombats av photoshop-trådar. Är det inte på tiden att införskaffa ett photoshop-forum här på fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 det tycker nästan jag med skulle vara bra.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Togs upp för kanske några veckor sen. Svaret är fortfarande, nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Varför inte igentligen? Om det ör många trådar om t.e.x GTA så lades det ju till ett subforum under pc.. Det finns ju som sagt en hel del Photoshop-trådar, så varför kan det inte komma ett phtoshop-subforum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 För att Fuska.se är ett tv-spelsforum, inte ett GFX-forum, det finns alltid möjligthet att skapa ännu ett unikt gruppforum för snuskigt mycket FuskaMynt och sedan diskutera tramset där. För, så vitt jag vet har inte Photoshop Power Evulotion Football 4 släppts till någon konsoll än, eller ens uppfunnits.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 okej, då förstår jag, det är ju iofs ett spelforum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 För att Fuska.se är ett tv-spelsforum, inte ett GFX-forum, det finns alltid möjligthet att skapa ännu ett unikt gruppforum för snuskigt mycket FuskaMynt och sedan diskutera tramset där. För, så vitt jag vet har inte Photoshop Power Evulotion Football 4 släppts till någon konsoll än, eller ens uppfunnits.. ? Ja, men det finns ju forum som Skola och sport också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 vad som menas är att när det är ett spelforum ska/kan man satsa på att göra forum om just spel, och inte om andra saker även om det är ok att diskutera det oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Då borde man ju kunna disskutera ps i ett forum om folk skulle villja det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Och värför är Bästa avatar / bild tråden i allmänt, den borde vara i MEDIA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Ni sysslar inte direkt med journalistikbilder megamuppen, så nej. Musik/Media handlar om musik, tv/radio och film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 gör ett j*vla subb forum, det lär inte ta så mycke på servern, men det lär bli många som inte vet om att det finns någon så då kommer det iallfall bli som det är nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg