Wolfa Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Hej har dödat en spökena i första rummit så hissen kommit fram men har sen fastnat vad ska jag göra där nere? Fattar att jag måste flytta på ngt men hurdå? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Hej har dödat en spökena i första rummit så hissen kommit fram men har sen fastnat vad ska jag göra där nere? Fattar att jag måste flytta på ngt men hurdå? :huh: när du kommit ner ska du bara skjuta på väggarna, när du gör det kommer du att se vissa små öppningar bli tillgängliga. Varje gång du skjutti på en vägg ska du springa runt och kolla i dom små rummen. Det blir typ nya rum när du snurrat lite mer och i vissa av dem finns det saker, som t.ex. en knapp du behöver trycka ner för att komma in till bossen. Sen är det bara att snurra på tills dörren in till bossen är öppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 när du kommit ner ska du bara skjuta på väggarna, när du gör det kommer du att se vissa små öppningar bli tillgängliga. Varje gång du skjutti på en vägg ska du springa runt och kolla i dom små rummen. Det blir typ nya rum när du snurrat lite mer och i vissa av dem finns det saker, som t.ex. en knapp du behöver trycka ner för att komma in till bossen. Sen är det bara att snurra på tills dörren in till bossen är öppen. <{POST_SNAPBACK}> Har prövat både hotchoten och pilbågen men kommer inga öppningar vad gör jag för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 nej..alltså du ska inte skjuta med något redskap, utan du ska trycka på med hjälp av kroppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 dumbass... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 asso man ska skjuta på tills man hittar en switch sen öppnas ett galler osv har det öppnats in till boss rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg