Gäst Beldur Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Hmmmm... Vet ej ca 200-300 gånger.. Snubben:Jag vill inte va polis men plz! Använd inte så många smileys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skvaertill Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 524 gånger. P:S Jag försöker få alla mina 100 pokémon att bli på level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Jag har min wyanut Med 5 ribbons typ inte så bra men orkar inte spela pokemon =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) Min Zigzagoon har normal, super, hyper och master i Cute Contest, men jag hoppas på fler. ( Var ganska länge sedan jag spelade, men jag tror att jag har klarat ligan typ.. 4 gånger. Haha. ) Redigerat 28 September 2005 av JoJjo_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 jag har klarat den typ 250 gånger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 jag har klarat den just nu 93 gånger men det kommer ju att bli fler :) min ninjask i lvl:100 har 14 ribbons. han har master i cool contest jag har klarat pokemonligan 689 gr och sen har min jirachi 23 ribbons :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 dom får effort ribbon när dom har maxat ut sin effort. använd macho brace för att få dubbel effort av alla pokemon. om ni inte vet vad det är tryck här. om du har fångat dem i ca lv 5 och använder macho brace brukar dom vara maxade i lvl 40-60 beroende hur hårt du har tränat dem effort betyder anstrening. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Har inte klarat den så många gånger. Jag brukar strta om ganska ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 RENV jag har klarat den mer än dej då jag har klarat den 324 gånger för att vara exakt fast nu kör min brosra på det så det blir 325 gångers jubileum nu :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 jag har klarat pokeligan 39 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Kommer inte riktigt ihåg hur många gånger men något på 50 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 när man möter pokemon och dödar dem så får man effort values. tex man får en EV i attack när man dödar en machop. EV är ungefär som piece of heart närman får fyra så får man ett extra så tex om man dödar fyra machop så får man ett extra attack när man får level. håller man macho brace dubblas EV så då får du två EV i attack av machop. typ...... TACK!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg