Hoppa till innehåll

Några Frågor


Krabby
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Hur kommer man förbi trädet/pokemonen vid route 35, har för mig att man ska skvätta vatten på den men vet inte hur... :(

_ _ _ _ _

 

2. Hur får man surf, fly och strength?

_ _ _ _ _

 

3. I underground i Golderod city så finns det ju en dörr längst in som är låst, ska man komma igenom den och hur isåfall?

_ _ _ _ _

 

4. Behöver man strength för att flytta lådorna i källaren på varuhuset i Golderod city

 

tack på förhand/ Krabby!

Redigerat av Krabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hur kommer man förbi trädet/pokemonen vid route 35, har för mig att man ska skvätta vatten på den men vet inte hur...  :(

_ _ _ _ _

 

2. Hur får man surf, fly och strength?

_ _ _ _ _

 

3. I underground i Golderod city så finns det ju en dörr längst in som är låst, ska man komma igenom den och hur isåfall?

_ _ _ _ _

 

4. Behöver man strength för att flytta lådorna i källaren på varuhuset i Golderod city

 

  tack på förhand/ Krabby!

 

 

svar:1 få squirtbottle eller något sånt i den radio staden.

 

svar 2: -

 

svar3: det kommer du till senare.

 

svar4:NEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för bövelen han vinner inte nåt på det där!

 

mina svar:

 

1. Squirtbottle får du i goldenrod city. Klara gymet och sen snacka med gym ledaren (annars kommer hon inte ge dig nålen) Sen så ska du gå upp in i gränden ovanför och rakt fram till sista huset. där inne finns en massa blommor och 2 tjejer prata med den röda tjejen. Hon ger dig squirtbottle.

 

2. Surf får du staden efter goldenrod. Över pokemon centret så finns det en byggnad med massa tjejer på en scen. Klara alla dom. Sen ska du snacka med en kille i kostym som finns i samma byggnad. Han ger dig surf. Strenght och fly kommer jag inte ihåg hur jag fick dom men jag har dom.

 

3. Efter näst sista gyymmet ska man möta team rocket i radio tower och under den perioden kommer du få en nyckel till den dörren för att kunna klara teamrocket.

 

4. Nej dom går inte att flytta överhuvudtaget. :student:

Redigerat av devil700
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...