waddis Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Hej någon som veta några coola teman till Firefox?? Eller vilka teman använder ni?? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag använder ett tema som ser ut som metall.. Kommer dock inte ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 brushed kanske? har själv Quite, Brushed, Gnome-FX, Gnome-FX-Blue, Plastikfox Chrystal SVG, Orsa, Absract PC Gnome, Plastikfox och Orsa rekomenderas starkt! kolla officiella sidan för teman (du måsta nog ha Firefox 1.06) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Ja, det bästa sättet är att kolla omkring lite, tills man hittar något man gillar. Jag brukar växla lite bland skinnen, så man aldrig blir trött på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 japp. samma sak med windows utseendet, har window blinds, med det kan man byta utseende på t.ex. startmenyn och alla fönster mm. och så har jag program för att byta ikoner mm. föressten Orsa var inte så jättebra kom jag på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Plastikfox är det snyggaste! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Nää asså jag märkte de sen :P Men dom andra var ganska coola. // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 japp. samma sak med windows utseendet, har window blinds, med det kan man byta utseende på t.ex. startmenyn och alla fönster mm. och så har jag program för att byta ikoner mm. föressten Orsa var inte så jättebra kom jag på... Tar inte det en massa cpu-kraft.. SÅ att datorn blir segare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 njae... inte så mkt, lite extra tar det väl men det är värt det. fast nu har jag vanliga xp för hittade inget bra sommarskal... http://www.wincustomize.com om du vill prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.