Zantera Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Har letat och filmat om spökbilarna och hittat riktigt sjuka grejer. :blink: Men vet någon nått om spökbilarna? och det konstiga "glimmret" som kommer från dom? Har filmat i 3 småfilmer... Enjoy. :kung: PS! Ska bara säga att jag har gjort detta i PC men det är ju samma spel till PS2 och PC ändå. :cool: Länken Redigerat 28 Juli 2005 av Zer0
anden 92 Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Har letat och filmat om spökbilarna och hittat riktigt sjuka grejer. :blink: Men vet någon nått om spökbilarna? och det konstiga "glimmret" som kommer från dom? Har filmat i 3 småfilmer... Enjoy. :kung: PS! Ska bara säga att jag har gjort detta i PC men det är ju samma spel till PS2 och PC ändå. :cool: Länken det enda ja vet om dom är att dom kör utan förare :P
matte56 Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Har letat och filmat om spökbilarna och hittat riktigt sjuka grejer. :blink: Men vet någon nått om spökbilarna? och det konstiga "glimmret" som kommer från dom? Har filmat i 3 småfilmer... Enjoy. :kung: PS! Ska bara säga att jag har gjort detta i PC men det är ju samma spel till PS2 och PC ändå. :cool: Länken ja,som du ser har vi fått med det på filmerna. <_<
Swet Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 HALLÅ MAN SER INGET BARA HÖR FOT STEHEN FY f*n
Zantera Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2005 HALLÅ MAN SER INGET BARA HÖR FOT STEHEN FY f*n Skaffa divX codec. :blink:
Swet Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Skrivet 30 Juli 2005 Men går det att köra dessa spökbilra?? Och var fins sa keppsen
Swet Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Det är coolt att göra det den kommer ju aldrig gå söndre va??
the kings Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 det går vissta att köra spök bilar de e bara ta bilen så kör man vanligt
Rekommendera inlägg