Helmeppo Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 När jag laddar hem nånting till datorn så säger den hela tiden "Det finns inget ledigt diskutrymme på hårddisk D", fastän jag har 50gb ledigt!? Vad är skillnaden mellan "diskutrymme " och "utrymme på hårddisken"?, och hur kan jag fixa det?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Utrymme på hårddisken är hur mycket du kan ha på den. Diskutrymme är hur mycket du har ledigt på din hårddisk. Typ, 35 GB kanske. Annars så står det väll hur mycket % dom är upptaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Köp en större hårddisk vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Varför det? Han frågade ju bara vad som var vad och han kanske inte har penger till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) :bah: nejnejnej, det är inget sånt.jag vet mycket väl vad en hårddisk är! jag har 53gb utrymme kvar! den $äger: "det finns inget ledigt diskutrymme ledigt på hårddisk d:" den har iom ingen nledning att klaga! <_< Redigerat 29 Juli 2005 av Helmeppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) D ? använder du inte Lokal disk C ? eller har du en USB kopplad hårddisk ? Redigerat 29 Juli 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Antagligen har du virtuella hårdiskar, ett usb-minne lr flera hårdiskar i din dator. Och antagligen är F: full. Så pröva att spara på hårdisk C: näsa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Alltså, vaddå? Kan hårddisk D vara full även om det står att det är 53gb ledigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Använder du hårdisken D:? För annars brukar lokal disk ligga på C:... Det hela låter väldigt märkligt... Har du högerklickat på hårdisk D: och kollat om de verkligen inte är fullt på just den disken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 ja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 ja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D ja det är det jag säger. jag sparar allt på D för att C är full. på D är det 53gb ledigt. inte fullt, alltså. JA, jag har två hårddiskar, och den ena är full, så jag sparar på den andra;D. men datorn säger att D är full även fast den inte är det. Nu kan jag inte bli tydligare. Någon som kan hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 ja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D konstigt :huh: de står klart o tydligt 53 gb ledigt? kanske det menar att den e full med 53 gb? annaras säger ja bara WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.