CeZ Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 du kanske har ställt in på att det ska sparas på C:\ som är full. verkar inte finnas fler anledningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Köp en nu hårddisk eller , formatera om datorn. Eller om det nu skulle behövas att rensa hela enheten "D" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 tror jag vet. D är förmodligen en cd/dvd läsare som du förstås inte kan skriva till. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 tror jag vet. D är förmodligen en cd/dvd läsare som du förstås inte kan skriva till. eller? nä, det tror jag inte. Jag har sparat en massa på D förut…Det var först förra veckan som det började Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.