CS-freak Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 jag vill göra en cs film me :( jag fattar inte. jag har fraps vad ska jag göra sen ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Fraps e sk*t, Skaffa gamecam. sen läs manualen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 :D Använd fraps och för att spela in trycker du på hotkeyn vanligtvis F9. Spela in filmer och sen redigera och lägg ihop i moviemaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Recorda i CS sen så spelar du upp den i cs och väljer vikken byt du vill ha och gör bilder av dom... ta bilderna och lägg in dom i videomach för att sätta ihop alla bilder så de blir lika långa och sen blir en film fil. Sen lägger du in den i Vegas och lägger till sköna effekter..... (^_^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Recorda i CS sen så spelar du upp den i cs och väljer vikken byt du vill ha och gör bilder av dom... ta bilderna och lägg in dom i videomach för att sätta ihop alla bilder så de blir lika långa och sen blir en film fil. Sen lägger du in den i Vegas och lägger till sköna effekter..... (^_^) var kan man skaffa vegas?? är det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg