Tilda Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Hejsan! Jag är en av alla dom som Läängtar till att Nintendogs ska komma :D Men det jag inte vet är om det ska vara på svenska eller om det ska vara på engelska... Det skulle ju vara skönt om det var på Svenska. Är det nån som vet ?? Svara då !! Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Svenska = Alla kan inte det/Inte så populärt språk eller nåt i Europa eller wtf vet jag?! Engelska = Lättare/Jätte många kan det Redigerat 29 Juli 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Ok! Det var det jag trodde! Det blir nog bättre på engelska :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Varför skulle det ens komma på svenska. Det har väl nästan inget annat spel gjort. Men på svenska skulle det nog varit ganska mycket tråkigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Jaa Håller med!! Jag vet inte... undrade bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 eh .......... förstår bara inte hur man kan köpa ett så värdelöst spel ? Men det är klart du ska köpa det om du vill det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 eh .......... förstår bara inte hur man kan köpa ett så värdelöst spel ? Men det är klart du ska köpa det om du vill det Om man inte får ha hund hemma så kan man ju köpa de här spelen.Tänk på pälsalergikerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 mm, synd att man tröttnar efter ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jaha det går fort :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst noatoa Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 jag vet att det är engelska jag har sett trailern så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 hur mycket kommer den kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg