ELF Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Som ni vet så måste det ju vara första gången någon gång. Jag tyckte att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Fasst. Det gick ju lite si så där. Ett motorstopp här och ett motorstopp där. Jag fick köra på en liten grusväg. Starta bilen, stanna bilen, backa, bromsa och inte släppa gasen när man bara ska släppa kopplingen. Jag ska ut imorgon med. Det var skoj. Jag vill köra mera... Vad tyckte ni om första gången ni som har börjat övningköra och alla andra som redan kan utan hjälp? Citera
Mikael Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Hur många är det som börjat övningsköra här? Det är väl mest 10-åringar som är reggade på Fuska. Citera
KazeN Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Men det finns nog en del som har börjat <_<. Själv har jag inte börjat, har inte fått något intyg än, men kan berätta när jag gjort det en gång ;) Citera
Apoca Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Skrivet 30 Juli 2005 har "övningskört" flera gånger, och äger 2 bilar, och en epa, så jag tror jag är bra på att köra bil :P tar körkort iår Citera
Rallypacker Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Skrivet 30 Juli 2005 Jag fyller 16 i oktober.. Då blir det rejs på grusvägarna hemma med vår gamla Audi 100.. Man längtar ju en del tills det ögonblicket! Citera
ELF Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2005 JAA, det är skoj. Det är ju lite pirrigt när man gör på vanlig väg. Fasst nu när jag slutat köra för dagen så vill jag köra mera... Så jag sak nog inte ha svårt för att lära mig det där med kopplingen. Jag började igår på en liten grusväg och idag fick jag köra ut på den vanliga vägen nästan hela vägen hem (gjorde ett stop). Lite skryt: På bara två ggr så har jag blivit mycket bättre på att kontrolera kopplingen rätt när jag växlar. Fasst det lär sig nog de flesta snabbt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.