Broman Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag har en Netgear "wireless access point" WG602 v3. Men när jag ska installera den så säger x-boxen bara att den inte är X-box kompatibel! :angry: MÅSTE man ha x-box egen trådlösa anslutning eller kan man komma förbi det? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Broman Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Ingen som har erfarenhet av trådlös anslutning :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Det ju bra tycker jag. Strålingen är värre med trådlöst. Skaffa fasst istället... Då funker alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag har en Netgear "wireless access point" WG602 v3. Men när jag ska installera den så säger x-boxen bara att den inte är X-box kompatibel! :angry: MÅSTE man ha x-box egen trådlösa anslutning eller kan man komma förbi det? :visslar: Om det inte funkar, gå till affären och klaga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Broman Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det ju bra tycker jag. Strålingen är värre med trådlöst. Skaffa fasst istället... Då funker alltid Det är för lång och krånglig väg för att dra fast, därav tanken med trådlöst. Men det verkar inte vara någon här på forumet som provat trådlöst med annat än X-box egen access punkt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Broman Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Ja det var då detsamma att ingen kunde hjälpa mig. Åskan tog både modemet och routern :angry: igår kväll när jag var på jobbet, så nu kan jag inte ansluta till Internet i vilket fall som helst :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Stackare!! hehe vilken otur!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Nej, Xbox har inte utvecklat trådlösfunktionen. Jävligt dumt utav dom. Broman: Jag var väl i samma situation i ca 2 månader tidigare, då en blixt smällde sönder allting som har med bredband att göra. Jag visar lite medlidande. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg