goron man Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 hur får man bort isen på dörarna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 skuter en eldpil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 hur får man eld pilar? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 (redigerat) eldpilarna får du i Snowhead temple efter att du klarat en miniboss Redigerat 30 Juli 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 hur kommer man till minibossen? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Bara och leta. Tyvärr. Jag kunde hjälpa dej med goron lullaby men snowhead temple är svårt. Jag förstår att du fasnat. Lessen :( :( :( Redigerat 31 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Vänta lite! rulla med goron över ett hopp! i dörren på andra sidan är bossen! jag är glad att jag kom på det! lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Vänta lite! rulla med goron över ett hopp! i dörren på andra sidan är bossen! jag är glad att jag kom på det! lycka till. <{POST_SNAPBACK}> [/quo tack tack tack :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Ingen orsak. Klarade du honom? Om du gjorde det så var det tur för dej. inte för att vara oartig men dom bossarna är rätt svåra. En sån kommer du att få möta i stone tower med men mycket svårare. är det något mer du behöver hjälp med på Majoras mask? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 svåra......hmm ja vet inte om de e nån skillnad men ja har dem på zelda:CE o bosserna va så &%#)# enkla.....enda svåra var ormen i stone tower.....hehe blev lite besviken de var svårare när ja hadde de på datan... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Du har egentligen rätt. det är nästan ingen skilnad. Det är bara det att i stone tower kan han flytta sej till mera ställen och ibland droppar det lava från taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goron man Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 hukommer man över till dom stora snö bolarna? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg