Hoppa till innehåll

Hjalp Med Forum


Nijol
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag har skapat ett forum, och det ar pa engelska.

Jag fattar typ noll.

Men iaf, jag har gjort forum och lite men de kommer inte fram pa framsidan.

Vore jatte snallt om nagon kunde hjalpa mig med att forklara hur man gor saker, kanske bli modde.

Vore bra om du hade MSN el ICQ.

 

Min MSN: [email protected]

Min ICQ: 254303955

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur har du tänkt att någon ska kunna hjälpa dig? Du har själv skapat det. Ingen annan än du vet hur det ser ut eller är uppbyggt. Eller använder du ett färdigt forum?

 

jag har gjort en ny och sparat adressen.

vad menar ni med en fardig gjord?

jag har ju inte gjort forum och sa, el ja har men de syns inte pa forstasidan, och kan man andra till svenska??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du har använt ett färdigt forum altså (du gick in på en sida, fyllde i lite uppgifter och klickade på Register).

 

ta reda på vad du har för forum (sidan där du reggade dig) kan var t.ex. egetforum, phpbb, invision free, invision power board.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du har använt ett färdigt forum altså (du gick in på en sida, fyllde i lite uppgifter och klickade på Register).

 

ta reda på vad du har för forum (sidan där du reggade dig) kan var t.ex. egetforum, phpbb, invision free, invision power board.

 

invision free

Redigerat av Nijol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...