Nijol Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Hej! Jag har skapat ett forum, och det ar pa engelska. Jag fattar typ noll. Men iaf, jag har gjort forum och lite men de kommer inte fram pa framsidan. Vore jatte snallt om nagon kunde hjalpa mig med att forklara hur man gor saker, kanske bli modde. Vore bra om du hade MSN el ICQ. Min MSN: [email protected] Min ICQ: 254303955 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Hur har du tänkt att någon ska kunna hjälpa dig? Du har själv skapat det. Ingen annan än du vet hur det ser ut eller är uppbyggt. Eller använder du ett färdigt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 om det är ett färdigt forum du använder så är det nog adressen du har glömt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Hur har du tänkt att någon ska kunna hjälpa dig? Du har själv skapat det. Ingen annan än du vet hur det ser ut eller är uppbyggt. Eller använder du ett färdigt forum? jag har gjort en ny och sparat adressen. vad menar ni med en fardig gjord? jag har ju inte gjort forum och sa, el ja har men de syns inte pa forstasidan, och kan man andra till svenska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) du har använt ett färdigt forum altså (du gick in på en sida, fyllde i lite uppgifter och klickade på Register). ta reda på vad du har för forum (sidan där du reggade dig) kan var t.ex. egetforum, phpbb, invision free, invision power board. Redigerat 2 Augusti 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) du har använt ett färdigt forum altså (du gick in på en sida, fyllde i lite uppgifter och klickade på Register). ta reda på vad du har för forum (sidan där du reggade dig) kan var t.ex. egetforum, phpbb, invision free, invision power board. invision free Redigerat 2 Augusti 2005 av Nijol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.