Hoppa till innehåll

Ibm Kompatibel Dator?


ELF

Rekommendera inlägg

Mina två låtsas bröder har fått var sin LG T5100 av någon från ett företag som var hemma hos dem i veckan. Men när man ska installera med skivan som följer med så att man kan lägga in MP3 låtar och sådant så står det att det är en okänd enhet eller något sådant. Nu har jag läst att man måste ha en IBM kompatibel dator för att det ska funka. Vad är det för speciellt med en IBM kompatibel dator? Kan man ladda hem något för att det ska funka.

 

Jag vet ju att IBM är lite speciellt. De har ju disketter på 2.88 MB. De funkar ju inte på en vanlig diskett enhet.

 

Tacksam vid svar. De vill ha in MP3 låtar på miobilerna...

 

 

OJ URSÄKTA... Det är ingen Sony Ericsson. Det är en LG

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, du har visseligen rätt i att de är lite speciella och du måste t.ex. ha orginaldelar till dem (var så förr i tiden iaf). men ibm kompatibel, har jag för mig åtminstone, innebär att det sitter en Intel eller AMD processor i den eller kort sagt: att det är en pc, ingen mac.

är det när du går in på skivan det är okänd enhet eller? för om det är när du stoppar in sladden är det bara drivare som ska installeras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heheh. Vi märckte det sen att vi fick använda sladden som man sätter in i inter com porten <_< USB sladden funkar det inte med :angry:

 

Men nu har vi problem med programmet som följer med. Programmet kan inte hitta MP3 låtarna som min ena brorsa vill lägga in :( Men det kan hitta alla bilder och låtar som man installerar sammtidigt som programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...