HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Nån som vill bli medlem i min Smash klubb? PM mig och sig din favorit gubbe och att du vill bli medlem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 du har gjort tre trådar på raken, jag kaske blir medlem men jag ska se vad nån mod lr Admin säger om d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ok.. förlåt.. men jag måste ju veta.. man gör ju en tråd sen måste man ju håla sig till ämnet så jag ka ju inte fråga 3 saker på samma tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 mm det har du rätti men ta en i taget asso efter en dag minst men du tar du emot påäng eller e det grattis att varaa medlem i klubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag vill vara med om det är gratis men iså fall säger jag Link men är det inte gratis är jag inte med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Det e grattis! jag vill bara ha en klubb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag vill vara med! min favorit gubbe är Zelda eftersom hon kan förvandla sig till Sheik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Ja e me.Min favorit gubbe e Young Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 im with ya-Yoshi här =) (VARFÖR,VARFÖR,VARFÖR KAN MAN INTE SPELA SOM MEW I SSBM =((((((() Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag vill vara med GANONDORF!!! om det går bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag vill vara med i din smash klubb och min favorit gubbe är Mr:game and Watch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag vill vara med men hur hade du tänkt göra klubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg