Hoppa till innehåll

Elschock I Handkontrollen


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

Elscock

 

Det låter lite skoj. Det skulle vara coolt att få en liten schock när man blir skjuten. Men det är ju det att om det blir fel på det så kan det vara ajöss, beybey, hejdå med än. Så det gäller ju verkligen att någon el kunnig gör det åt än.

 

Men vad tycker ni om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Elscock

 

Det låter lite skoj. Det skulle vara coolt att få en liten schock när man blir skjuten. Men det är ju det att om det blir fel på det så kan det vara ajöss, beybey, hejdå med än. Så det gäller ju verkligen att någon el kunnig gör det åt än.

 

Men vad tycker ni om det?

 

Vadå, nöjer du dig inte med rumble pack! :D

 

Jag stör mig redan på rumble pack, så jag tycker personligen inte att det är en så extremt bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemsk idé! f*n, om man är kass på skjutspel.. Sitter och blir matad med elchocker... Tror plasten skulle smälta + att småbarn inte skulle kunna använda det.

 

Hur kan plasten smälta?de ä skilnad mellan el & värme.

 

De ä ganska roligt å ha en sån kontroll.Jag byggde ihop en elektrisk insektdödare in i en av mina kontroller.Men jah var då tvungen att ta bort ena motorn i handkontrollen.Men de ä jävligt roligt att lira tex. blackarrow online när man får en stöt när man blir skjuten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns det ju: insektsdödare. Min kusin har ett racket som det är mettal tråd i. Jag har känt på det en gång. Det kändes lite.

 

Jag håller med er som tycker att rumblepack är störande. Men jag tror det skulle vara lite roligare med små lätta elschockar. Det ska ju kännas att an dör elelr blir skjuten :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GTA-PALLE**

Elscock

 

Det låter lite skoj. Det skulle vara coolt att få en liten schock när man blir skjuten. Men det är ju det att om det blir fel på det så kan det vara ajöss, beybey, hejdå med än. Så det gäller ju verkligen att någon el kunnig gör det åt än.

 

Men vad tycker ni om det?

 

Då skulle det inte vara så skoj att spela cs på x-box online men kul tanke :visslar: :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte släppa ut en enorm slägga från handkontrollen som slår isönder och krossar skallen på dig när du får en headshot, så du dör på riktigt och tar bort alla våldsironi och gör tv-spel till verklighet. Vart är tankarna hos ungdomarna på väg? Egentligen?

 

Heelt onödigt. Om man vill roa sig med el finns alltid elektriska stolen. Den är det tryck i, ska du veta. Szchmacks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...