Hoppa till innehåll

Pokemon Guld


ROBBAN-

Rekommendera inlägg

1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel).

 

2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne.

 

3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd.

 

(Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad))

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel).

 

2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne.

 

3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd.

 

(Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad))

 

 

jag fick inte ngn flaska av tjejen i blomster affären..

 

:o

var man tvungen att få badgen av Withney först?

 

Japp nu funkade det.. :D glad jag är nu.. har fösökt komma på vad man ska göra i all evighet..

Redigerat av Scaleot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

_________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT!

DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???___________________________________________________________________________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT!

DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

_________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT!

DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???___________________________________________________________________________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT!

DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________

 

[edit]dubbel innlägg

använd små bokstäver och var lite snällare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel).

 

2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne.

 

3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd.

 

(Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad))

 

Den här ska man ändra på lite grann

 

1. Prata med tjejen bredvid SudowodoHan ser ut som ett träd.

(Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad))

2. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel).

 

3. Inne i huset så finns det två tjejer, prata med båda (tror jag det var). Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av den till vänster.

 

4. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo.

Redigerat av jay
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...