ROBBAN- Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 HUR KOMMER JAG BORT FRÅN GOLDENROD CITY?? SNÄLLA HJÄLP MEJ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Du har redan gjort en sån här tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 ja <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) 1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel). 2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne. 3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd. (Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad)) Redigerat 9 Augusti 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) 1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel). 2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne. 3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd. (Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad)) jag fick inte ngn flaska av tjejen i blomster affären.. :o var man tvungen att få badgen av Withney först? Japp nu funkade det.. :D glad jag är nu.. har fösökt komma på vad man ska göra i all evighet.. Redigerat 25 Maj 2006 av Scaleot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 äh! klart man hjälper till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???___________________________________________________________________________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 vad F*N är det med dig? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) vad snackar Tompa om? :huh: Redigerat 12 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???___________________________________________________________________________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________ [edit]dubbel innlägganvänd små bokstäver och var lite snällare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Efter att ha tolkat tompas inlägg tycker jag att han har rätt. Det är för mycket spamm här på GB- och Pokemonforumen. EIT: Jag menar er, DoS_37 och Blizzey. Redigerat 13 Juni 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) 1. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel). 2. Inne i huset så finns det en tjej, prata med henne. Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av henne. 3. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Han ser ut som ett träd. (Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad)) Den här ska man ändra på lite grann 1. Prata med tjejen bredvid SudowodoHan ser ut som ett träd. (Sodowodo finns norr om staden (fortsätt genom parken upp mot nästa stad)) 2. Gå till huset som ligger precis höger om Gymet (det är en blomsterhandel). 3. Inne i huset så finns det två tjejer, prata med båda (tror jag det var). Du kommer få en vattenflaska (Squirtbottle) av den till vänster. 4. Denna vattenflaskan ska du ha och kasta på Sodowodo. Redigerat 14 Juni 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg