Hoppa till innehåll

Favorit?


Anderzzon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Jag har lite nya åsikter angående detta..

 

Ur en Rollspelares synvinkel. (Lirar RPPVP serv för tillfället) Så är alla på sitt sätt grymma.

 

Alliance:

 

Human. Visst dom e rätt vanliga o trista....Det måsste jag hålla med om.

 

Gnome. Hur grymmt är deta inte tt komma som en liten svagt utrustad Gnome iförd endast Cloth armor och spöa skiten ur en stor Tauren utrustad från top till tå med Mail?

 

Dwarf. Aye mate! Let's go camb our beards and go grab a nice pint of beer.

 

Night Elf. Naturens väktare typ. Kan alltid hitta på nått kul om Moder Earth osv..

 

 

Horde:

 

Orc. En klassiker. Medelstora muskelpaket hungriga på strid.

 

Troll. Yo get over here mon! Dom e ursköna. Lite Bob Marley över dom.

 

Undead. Gillar inte dom över huvudtaget..Vet dock inte riktigt varför, men så e det.

 

Tauren. Visst e dom fräcka, stora håriga bjässar som bor i hyddor och röker fredspipa! Tänk er själva en påverkad Tauren springa runt och sjunga om små ankor som åt upp hans korvmacka..Det är vad jag kallar RP.

 

 

Iallfall..Själv är nog just nu favoriten Dwarf och Tauren. Båda är speciella och helsköna! (Och lätt grymmast att RP'a med)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan ni tycka att dvärgar gnomer och sånt är coola när Dom biffiga mördar maskinerna Orcs Fins Tänk en sto biffig otäck jävel med fet klubba Det du kickar en liten hatt med fötter *Gnom*

Eller en gående buske *dvärg*

varför vill man vara mäniska när man redan är en ??

en taruen är väldigt lik en ko men den är ju Stor och stark och är också bra på magi.

Troll är ju snabba och coola med stiliga betar *host*

Unded...Ja säger bara en sak I see dead people

Men orc det är något att hänga i jul granan *nu i jul tiderna*

Kolla på vilken huvudstad bland horden som får mest upp märksamhet och en egen tomte jo orcernas vem vill se en vanlig tomten när du kan se en grön?

åka på hästar kan du ju göra på en ridskola men åka på vargar raptor och dom där biffiga Dinosarierna *minns inte namnet *

Liksom nigth elf kan ju gå och gömma sig under en sten eller något ...eller dra åt skogen xD

Nä alla har ju sin egna smak... förstår bara inte hur folk kan välja gnomerna ...jaja

 

My life for the orc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undead warlock !

 

innan mig själv har jag till min förtvivlan bara sett två st warlocks!

(level 53)

 

 

har haft cirka 50-70 alts vid level 5 XD

 

 

Jag föredrar warlocks pga att dem är en lite annorlunda klass , är bra soloare ( i all fall affliction specc -.^) ,Gratis Barbeque häst är aldrig fel, och en bra lock spelare är kickass i pvp :)

 

 

OM jag hade varit alliance (hatar egentligen dem) , så skulle jag lätt vart gnome warlock/ warrior

Redigerat av Fang.Fury
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...