Gäst Beldur Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Human paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst! och till david_og LOL väx up det e ett spel hur gammal e du 11 eller :P mogna till lite du kan bli stämd för sånt Det är bara ett spel, och du kommer att fatta hur omogen du har vart senare i livet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Vilken server kör du på David OG?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) Jo... var tog den där spelglädjen vägen? För övrigt är väl det enda kända sättet att få spån i huvudet att vara oförsiktig på en arbetsplats eller träslöjden? :huh: Redigerat 28 September 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 det är sant var mycket ballare att lira ibörjan , när man va ny , nu bara går jag runt och hatar alliance :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 vill du verkligen inbilla oss att en 13-åring är high warlord aka #14? T.T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Finns bara 1 sätt att bevisa det på David_OG jag vill träffa din gubbe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 troll hunter e bra tycker jag tralla la :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 troll hunter e bra tycker jag tralla la :lol: Nyss var det tauren och nu troll -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Dwarf warrior! Men ja gillar NE också Hatar gnomes -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag gillar Dwarf Paladin. Bra att kunna hela sig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag gillar Dwarf Paladin. Bra att kunna hela sig. :) Mm, fast dem e extremt tråkiga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag gillar Dwarf Paladin. Bra att kunna hela sig. :) Vadå tråkiga. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg