Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

På alla banor finns det ju två ??? Shine Sprites. Jag undrar hur man får den andra ??? Shine Spriten i Galeto Beach (vid fyren) och Pianta Village (i röda röret ovanpå Shine Gate)

Tacksam för svar! ;)

Skrivet

På alla banor finns det ju två ??? Shine Sprites. Jag undrar hur man får den andra ??? Shine Spriten i Galeto Beach (vid fyren) och Pianta Village (i röda röret ovanpå Shine Gate) 

Tacksam för svar!  ;)

2?

Skrivet

menar du att ena ??? är "hitta-hundra-coins" och dom andra är vanliga leta reda på grejjer? Men det finns ju alltid "red coins-uppdrag" i warp-zone banorna. sedan på gelato beach har jag för mig att man skulle springa till en sån där planta ungefär vid en solreflektor. När man sprutat på den så blir det en grop i marken med trappsteg och typ en sandvägg. Spruta på sandväggen och en shine-sprite kommer fram.

I pianta village ska du längst upp i det högsta trädet (i mitten) och ställa dig på en typ liten ställning uppe på toppen har jag för mig att det finns. När du står på den ska du spruta med vatten mot solen och då kommer en shine sprite fram.

Gäst The heroin
Skrivet

Om man tagit 100 mynt i en bana, så syns det en Shine Sprite till höger om mynt i Shine Sprites listan, som man kan komma till genom att trycka på Z-knappen mitt i spelet eller titta i innan man börjar spelet - alltså det där då man hoppar på sin fil (A, B eller C blocken).

Röda mynt-uppdragen hör till de 8 olika perioderna i varje bana.

• Skapa ny...