Paper Mario Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 hur spelar man 2? Och vart hittar man skeppet?
KazeN Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 Tryck på start när du spelar och gå in på tech. där ska du kunna välja om gubbarna ska spelas manuellt eller hur odm nu ska styras. Kom ihåg att kontrollen måste sitta i det uttaget som du ändrar på. Vilket skepp menar du?
Paper Mario Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 Man behöver komma över vattnet...när man ska nånstans.. För man ska till nått ställe:S.. och dom säger att d ligger på andra sidan havet lr nått...!
KazeN Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 Jaha, jag tror jag vet var du är. Du ska typ till ett litet ställe med bara ett inn och där ger dom båtturer ut till ön vad den nu hette :). Ligger långt öster på kartan har jag för mig.
Paper Mario Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) OKej :cool: tack! ska kolla det nu! :) ....Kmr bara till nån fiskestad..och dom lånar inga båtar lr nått : S Redigerat 4 Augusti 2005 av Paper Mario
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 du ska prata runt i byn ett tag så hittar du en sekvens när du får ett brev och en båttur över vattnet.
Paper Mario Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2005 ååh...kej :huh: har provat att snacka med varända liten skiit men.. :( :blink: Får väll pröva igen..
Rekommendera inlägg