andree9009 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) jag har gta san andreas och när jag ska ladda spelet som jag har sparat står de save game corrupted bl.a error också och att jag ska kolla mitt save game directory.. va ska jag göra åt saken jag testade på en annan data det funkade men just på min data funkar det inte snälla hjälp mig !!!!!! :( Redigerat 3 Augusti 2005 av andree9009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen... det funkade på en annan dator - *host* pucko *host* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andree9009 Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen... ne de är ingen som har tagit bort den men vilken fil ska man kolla i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen... men om man bara flyttat den på datorn man sitter vid kan det ju funka på en annan *host* tänk lite *host* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andree9009 Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen... va snackar du om det ä inte min data de öä min kompis data... hallåå!!! tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) har jag skrivit att det var din dator? läs inlägget och sluta spamma sönder tråden FFS! back 2 topic Redigerat 4 Augusti 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.