Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Vilken har bäst grafik Xbox eller PS2... själv tycker jag XBOX :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Det är väl Xbox, men jag tycker att ps2's grafik är bra ändå så det är inte så mycket o klaga på. Sen är Xbox handkontroller lite väl klumpiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 på papperet är Xbox bäst men det mesta beror också på spelen.ta t ex Prince of persia:the sands of time,där e grafiken super.men alla tycker nog att Halo är bäst men det är väl också för att det var det första spelat med en sån grafik.sen måste man erkänna att halo har bra grafik också c", Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 xbox har en processor på 733mhz ps2 har en processor på 300mhz varav hälften jobbar med grafiken... alltså borde xbox ha bäst grafik, men det märks inte... jämför med ex. FFX & Halo, ja tycker att de e MINST lika bra grafik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :| Det hatar många som jag känner :lol: Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur :?: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :| Det hatar många som jag känner :lol: Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur:?: :lol: Öh, nä varför det? Spelar egentligen ingen roll vilken konsoll utav dem man köper. Hade Xbox haft samma kontroller som PS2 har skulle jag köpt Xbox istället. Men det är bara pga handkontrollerna jag köpte PS2. Faktiskt :P Men att grafiken skiljer dem åt tror jag nog inte. Sen är det lite små surt att man ska ha hårddisk. Och att spelen är så jäkla dyra. Och att Xbox skulle ha mindre spel än PS2 är bara bullshit. Xbox blev ju helt nytt jämnfört med PS2 så PS2 roffade åt sej en massa spel. Men nu börjar Xbox komma ikapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det finns nån sladd så man kan ha ps2 kontroller i X-box :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det finns nån sladd så man kan ha ps2 kontroller i X-box :roll: JASSÅ och det säger du nu! Nämen jag är en hederlig PS spelare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 KK vilka har X-box här :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har x-box och PS2 och x-box har bättre grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag har ps2, jag tycker ps2 äger x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg