Hoppa till innehåll

Vilken har bäst grafik Xbox eller PS2

Gäst Xray

Rekommendera inlägg

• Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

på papperet är Xbox bäst men det mesta beror också på spelen.ta t ex Prince of persia:the sands of time,där e grafiken super.men alla tycker nog att Halo är bäst men det är väl också för att det var det första spelat med en sån grafik.sen måste man erkänna att halo har bra grafik också c",

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :|

Det hatar många som jag känner :lol:

Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur

Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur :?: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :|  

Det hatar många som jag känner :lol:  

Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur

Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur:?:  :lol:

Öh, nä varför det? Spelar egentligen ingen roll vilken konsoll utav dem man köper. Hade Xbox haft samma kontroller som PS2 har skulle jag köpt Xbox istället. Men det är bara pga handkontrollerna jag köpte PS2. Faktiskt :P

Men att grafiken skiljer dem åt tror jag nog inte. Sen är det lite små surt att man ska ha hårddisk. Och att spelen är så jäkla dyra. Och att Xbox skulle ha mindre spel än PS2 är bara bullshit. Xbox blev ju helt nytt jämnfört med PS2 så PS2 roffade åt sej en massa spel. Men nu börjar Xbox komma ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...