FireFly Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 (redigerat) Jag tar med mig en fjantig leksak från McDonalds Happy Meal... :P Edit: Och hela fuska.se... Mohaha! Ownage! :) Redigerat 12 Augusti 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Tomi:DÅ var det väll tur att jag tog med snuten ;p jag tar med mig Super Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Och jag tar med en flygande eldfluga... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag tar med mig en TVR Cordoba Speed 12! då har jag nånting att köra runt med (hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag tar med mig minifläkt ifall det blir för varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag tar med mig en TVR Cordoba Speed 12! då har jag nånting att köra runt med (hehe) Den där Cordoban verkar ha stigit dej åt huvudet. Du kolla ju inte vad de andra har med sig. Skärpning! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag tar med mig en SAAB 93 Cab vector edition8så jag kan dra Tomi i hans fjolliga TVR) å en super stor tankbil med bensin förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag tar med mig telefonen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 jag tar med mig ett snabbt tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag tar med mig lagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Coojo och Axel_jaja får inte ta med sina saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag tar med mina vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.