The Strangler Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Vilka spel tycker ni är köp värda till GC? Detta är de spelen som jag har: Metroid prime 1, 2 Zelda TWW, FSA, CE Star Fox Adventures, Assault SSBM MKDD Mario Power Tennis Soul Calibur II SSX 3 Call of Duty: Finest Hour Medal of Honor: Frontline (Har hört att Animal Crossing är kul, skriv lite plus och minus om det) Redigerat 4 Augusti 2005 av The Strangler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 jag tycker du ska köpa zelda spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) jag tycker du ska köpa zelda spelet. Menar du det nya, eller TWW? (Jag har skrivit att jag redan har TWW) Redigerat 5 Augusti 2005 av The Strangler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Han menar nog det nya Jag tycker iaf att du ska Köpa Mario Power tennis eller Mario party 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Han menar nog det nya Jag tycker iaf att du ska Köpa Mario Power tennis eller Mario party 6 är Mario Party 6 kul? Har int gillat dom andra så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag har det, det är ganska kul, men man kan tröttna ganska snabbt...Men det är kul att köra flera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag har det, det är ganska kul, men man kan tröttna ganska snabbt...Men det är kul att köra flera. Ok....Nott mer som är kul? Är paper mario and the 1000 year door kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Har Paper Mario också. ;) Det räcker länge och är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Vilka spel tycker ni är köp värda till GC? Detta är de spelen som jag har: Metroid prime 1, 2 Zelda TWW, FSA, CE Star Fox Adventures, Assault SSBM MKDD Mario Power Tennis Soul Calibur II SSX 3 Call of Duty: Finest Hour Medal of Honor: Frontline (Har hört att Animal Crossing är kul, skriv lite plus och minus om det) Du har redan dem flesta roliga spelen...Så jag tycker att du ska spara pengarna till TLoZ Twilight Princess.. elelr Marioparty 7, verkar betydligt roligare än vad Marioparty 6 var.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag tcker Resent the evil 4 eller det nya batman eller restent evil zero hmmm det är många spel är kul som jag har sett :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) Ok, men är det nån som vet om Animal Crossing är kul? Har läst om det och det verkar att vara kul, men vill höra nott från en ägare innan ja köper det.... :blink: Redigerat 5 Augusti 2005 av The Strangler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag vet ej om det är kul, men däremot så tror jag att Harvest moon är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg