Kamikazee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Hey ... om 3 månader så kommer spelet ut jag har fått höra att det kommer novmber den 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Hey ... om 3 månader så kommer spelet ut jag har fått höra att det kommer novmber den 2 :) nej det kommer 2005/11/28 gå in på http://www.spelbutiken.se så ser du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Oki men Nintendo sa det att det kommer den 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag ha hört att Nintendo ska försöka släppa det 15 november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle_nWo Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Hey ... om 3 månader så kommer spelet ut jag har fått höra att det kommer novmber den 2 :) nepp nintendo sa att det kom ut i novmber den 2 :D :D såå det måste stämmma :D:D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag ha hört att Nintendo ska försöka släppa det 15 november de skulle va skit najs...för ja fyler ju år den 14 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Ja vad det jag sa om någar andreas säger den 28 så säger jag kyss mig i rö.. och glad påsk :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Ja vad det jag sa om någar andra säger den 28 så säger jag kyss mig i rö.. och glad påsk :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 ska luuuungt köpa jag å min brorsa längtar som bara den och har kollat massa coola screenshots å trailers på det men vad jag vet kommer den iaf ut i november den andra... och jag säger bara spelet e: :cool:KÖP DET KÖP DET hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Klart man ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 release datumet är inte officielt än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag är inte säker om jag ska köpa det.... Men det gör jag nog det är ju zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg