rg_fuskare Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Behöver nån hjälp med att få Cell Games eller? Om ni gör det så bara fråga! jag gjorde denna tråden för att det är skämmigt att inte ha Cell Games så jag tänker hjälpa dem som inte har den än!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Isåfall skäms jag! Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 OK! steg 1: Du måste ha dragon arena, sen ska du välja nån som har Lv 0 ( han kan ha mer men det är anklast med noll). steg 2: Mött den som är sist i listan, efter det kommer det komma fler som har högre level (kommer dem inte så får du mötta den som är nest sist (stavning)). När du har dödat 29 och uppåt och har Lv 20 och uppåt så kommer cell kanske bryta sig in. Gör han inte det så ska du mötta Lv 52 Trunks tills Cell bryter sig in. förlorar du första gången så får du fortsätta mötta Lv 52 Trunks tills han bryter sig in igen. Efter att ha dödat cell så får du Cell games. TIPS: Om du vill vinna änkelt på turneringar så ska du göra detta: Gubbe: Cooler Attack: Sauzer blade, destroktive Ray, Final form (den sista behövs inte men den är bra att ha) Item: Cooler's space ship Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 ok tack men jag kan ändå inte spela det spelet just nu för att lasern e för skitig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 OK! steg 1: Du måste ha dragon arena, sen ska du välja nån som har Lv 0 ( han kan ha mer men det är anklast med noll). steg 2: Mött den som är sist i listan, efter det kommer det komma fler som har högre level (kommer dem inte så får du mötta den som är nest sist (stavning)). När du har dödat 29 och uppåt och har Lv 20 och uppåt så kommer cell kanske bryta sig in. Gör han inte det så ska du mötta Lv 52 Trunks tills Cell bryter sig in. förlorar du första gången så får du fortsätta mötta Lv 52 Trunks tills han bryter sig in igen. Efter att ha dödat cell så får du Cell games. TIPS: Om du vill vinna änkelt på turneringar så ska du göra detta: Gubbe: Cooler Attack: Sauzer blade, destroktive Ray, Final form (den sista behövs inte men den är bra att ha) Item: Cooler's space ship du,jag försökte skaffa Cell Games,jag använde lvl 19 Broly,sen när jag var lvl 20 efter en strid,so tog jag lvl 50 men det var ingen som vröt sig in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 OK! steg 1: Du måste ha dragon arena, sen ska du välja nån som har Lv 0 ( han kan ha mer men det är anklast med noll). steg 2: Mött den som är sist i listan, efter det kommer det komma fler som har högre level (kommer dem inte så får du mötta den som är nest sist (stavning)). När du har dödat 29 och uppåt och har Lv 20 och uppåt så kommer cell kanske bryta sig in. Gör han inte det så ska du mötta Lv 52 Trunks tills Cell bryter sig in. förlorar du första gången så får du fortsätta mötta Lv 52 Trunks tills han bryter sig in igen. Efter att ha dödat cell så får du Cell games. TIPS: Om du vill vinna änkelt på turneringar så ska du göra detta: Gubbe: Cooler Attack: Sauzer blade, destroktive Ray, Final form (den sista behövs inte men den är bra att ha) Item: Cooler's space ship du ska minst vinna 17 matcher och mötta level 52 trunks!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 dragon arena låter f*n piss kul ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 dragon arena låter f*n piss kul ! så kul är det inte men det finns svåra motståndare så det är rätt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Fast, kan du förklara bättre hur man får "cell" ???? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Fast, kan du förklara bättre hur man får "cell" ???? :student: Cell games handlar tråden om. Cell får du genom att spela genom Teen Gohans DU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg