Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början. Kanske det, men Gzimondo? Man vet ju ingenting om den, bara att den man kan skicka sms och mms, och att den har gps, mm. Vet nån ens vilket företag det e som har gjort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Gizmondo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Gizmondo? Gizmondo har gjort Gizmondo? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början. Stämmer inte. Klart att konsoller har tunnare utbud i början, men självklart släpps nån titel som är efterlängtad samtidigt som konsollen, antingen av utgivaren av konsollen, eller av tredjepartsutvecklare. Allt beror på stödet från tredjeparten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag frågade i 2 ebgames butiker om Gizmondo kom ut så sa dem så här, Ja fast dem är slut sålda, Så frågade jag när den kom ut så sa dem, Vi fick den 20 augusti och så frågade jag om konsollen 23 augusti, Det har faktist blivit en bra konsoll, Ser många som har den i stan o.s.v. Undrar en sak, Vilket företag skapade gizmondo ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 tycker att konsolen ser ganska sjuk ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 klaga inte för mycket bara.. den kanske är dunderbra.. snacka inte förräns ni testat..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 min kompis sa att han såg i en tidning att det var sega som gjort den. det verkar urballt men det kostar typ 4000kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 min kompis sa att han såg i en tidning att det var sega som gjort den. det verkar urballt men det kostar typ 4000kr sega?? Tror jag inte, men kanske :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) Den e nice undrar bara hur spelen blir... men hur uttalas det? Aja måste skaffa en! Men Quazar varför e du så negativ mot den? Annars vet du vart du kan köpa en, vi bor i samma stad ;) Redigerat 17 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Gösta Petter, en sån ful sak. Den behöver jag inte mer än jag behöver mässlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg