Leon Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 tjena! e det nån som vet när ratchet: deadlocked kommer ut? :gitarr: nån som vet om kingdom hearts 2 kommer ut över huvve taget i sverige?? :medieval: såfall när!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Kingdom Hearts 2 kommer, men jag vet inte när Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 okej tack!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Kingdoom hearts 2 MÅSTE KOMMA!!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 jaaaaaaaa!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jag ska lätt köpa kh2 (kingdom hearts 2) om det kommer ut. samma med ratchet and clank 4!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ratchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ratchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:) Japp ...jah med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario 357 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag måste skaffa båda två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer17 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 jag ska lätt köpa kh2 (kingdom hearts 2) om det kommer ut. samma med ratchet and clank 4!!! :rambo: Heter det inte bara ratchet 4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 hoppas kh e bättre än 1an.....det va lite segt tyckte jag,.......gillade inte kalle anka i ett roll spel......men när squall kom då blev det bättre=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Kingdoomhearts ägere ju!!! Kalle e ju sköön ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg