Th3 Sh@dow Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 jag vet inte om dom har bytt namn på Ratchet Deadlocked eller så kommer det ut någe nytt spel. Jag kollade i en speltidning och då hittade jag ett spel som hette Ratchet Gladiator
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 ´lolloilli Vad i hellvete sa du det far?
The Strangler Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 tjena! e det nån som vet när ratchet: deadlocked kommer ut? :gitarr: nån som vet om kingdom hearts 2 kommer ut över huvve taget i sverige?? :medieval: såfall när!! :medieval: Jag tror att det kommer i january
Megaklumpen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 jag vet inte om dom har bytt namn på Ratchet Deadlocked eller så kommer det ut någe nytt spel. Jag kollade i en speltidning och då hittade jag ett spel som hette Ratchet Gladiator Ja såg framsidan av de på ebgames i trollhättan igår å då stog de Gladiator
frenzzzy Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 KH2 Kommer i December! LÄNGTAR!! <{POST_SNAPBACK}> jag med!!! jag har haft alla ratchet spel å ja klarade ut alla på typ 3-4 veckor ungefär, jag ligger på sissta bossen på kh 1 han e as svår!!! :lol: yay då e du inte ensam om det ummmm asså min kommpis hadde jätte mycket problem...... då hade jag inte kört det någon gång då klarade jag honnom på första försöket de e bara hoppa och skyda mycket sväva ochså så e de ass lätt... :gitarr:
Rekommendera inlägg