pederboy Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Det kommer att komma ut ett nytt Ratchet and Clank spel. Det heter Ratchet Deadlock typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 KH2 Kommer i December! LÄNGTAR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 KH2 Kommer i December! LÄNGTAR!! jag med!!! jag har haft alla ratchet spel å ja klarade ut alla på typ 3-4 veckor ungefär, jag ligger på sissta bossen på kh 1 han e as svår!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 kommer dö av längtan. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Nya ratchet and clank spelet heter Ratchet Daedlocked och kommer i november tror jag det var ->Läs mer här<- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Ratchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:) Jag med, det e mitt favoit spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 såna spel som kdh o ratchet .. äger XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Ja, platform spel med mycket action och som är lite suggestiva... så ska det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Ja, platform spel med mycket action och som är lite suggestiva... så ska det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Ja, platform spel med mycket action och som är lite suggestiva... så ska det va Precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Kingdom Hearts 2 kommer ut Våren 2006. Det blir att vänta ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Kingdom Hearts 2 kommer ut Våren 2006. Det blir att vänta ett tag. Ja,jag e ej bra pa sant som typ venta. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg