ELF Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Vet någon om det finns något program som man kan röststyra hela datorn med? T.ex. man spelar in det som ska sägas och sen väljer man vad som ska hända när man säger det. Det behöver inte vara exakt som jag beskrivit. Bara det inte är ett program som man bara skriver text med. Det hittar jag massor av när jag söker, men inte något i den stilen som jag vill hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 till mac finns det inbyggt... men eftersom att detta står i pc forumet antar jag att du använder en - just precis - en pc. vet ett program som funkar till svenska som jag tror heter Voice Xpress. ska vara ganska träffsäkert - om du bara ägnar cirka 3 timmar åt att läsa in exempeltexter :P kostar en del oxå men ändå. ganska säker på att man kan t.ex. öppna program och kolla mail, förutom läsa in texten, ändra storlek mm på text och sånnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 jag skulle däremot vilja ha ett program som man kan skriva med gemon att prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Tack NICO. Här kommer en länk till dig lalle_calle http://www.slottsberg.educ.goteborg.se/data/Drag.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 tack men något mer seriöst skule vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.